گروه کارخانجات اتحــاد

تولید کننده خرپا و تیرچه صنعتی به روش اتوماتیک

مراسم گرامیداشت روز کارگربا حضور فرماندار محترم شهرستان بناب

11 اردیبهشت ماه سال 1402 همزمان به روز جهانی کار و کارگر، هیئت مدیره گروه کارخانجات تیرچه صنعتی اتحاد تصمیم به تجلیل از همکاران تلاشگر خود در واحد تولید گرفتند، به همین منظور مراسمی جهت گرامیداشت مقام همکاران تلاشگر تولید تدارک دیده شد.

جناب آقای مهندس وحید مهدی پور مدیر عامل گروه کارخانجات اتحاد افتخار میزبانی جناب آقای مهندس لعلی فرماندار محترم شهرستان بناب، مدیران ادارات و هیئت همراهشان را داشتند.

در این مراسم سرکار خانم حنیفه ثالث رئیس اداره کار،تعاون و امور اجنماعی شهرستان بناب، جناب آقای مهندس مبین معاون عمرانی فرماندار بناب، جناب آقای مهندس شریف زاده بخشدار محترم مرکزی بناب و جناب آقای مهندس خان بابایی رئیس اداره صمت شهرستان بناب حضور داشتند.

پرسنل تلاشگر اتحاد در جریان این مراسم از سخنان گهربار فرماندار محترم بهره مند گردیدند .

و نیز مهندس مهدی پور در فرمایشاتشان ضمن اعلام افتخار و خرسندی و ارائه گزارش از افتخارات گروه کارخانجات اتحاد در سالهای گذشته، نوید آینده روشن و شکوفایی هرچه بیشتر خانواده بزرگ اتحاد را دادند و برای تمامی پرسنل آرزوی موفقیت روز افزون و شاد کامی زیر سایه حضرت سبحان، داشتند.

در حاشیه این مراسم جناب آقای مهندس لعلی و مهندس وحید مهدی پور از کارگران نمونه گروه کارخانجات اتحاد با احدا هدایا و لوح تقدیر تجلیل نمودند.

در ادامه فرماندار محترم شهرستان بناب به بازدید از کارخانه و بخش تولید پرداختند وفرایند تولید تیرچه صنعتی بصورت کامل به ایشان توضیح داده شد.

 

در انتهای مراسم مهندس وحید مهدی پور شخصا از تمامی همکاران تجلیل نمودند.

 

سپس مدیر عامل مجموعه به همراه هیئت همراه با مراجعه به کارخانه تبریز ضمن تجدید دیدار با همکاران، از تلاشگر ترین ، با اخلاق ترین و مسئولیت پذیر ترین همکاران خود  تجلیل کرده و روز جهانی کار و کارگر را به آنها تبریگ گفتند .

 

 

 

 

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *